2018. május 24., csütörtök

Debreceni Csarnokok II

A második részben is vegyes a felhozatal, volt ahol már jártam, volt ahol még soha azelőtt, a közös nevező pedig a nem túl régi felvételek, amelyek tavaly, vagy azelőtt estek.. A Debreceni Sportuszodában már megfordultam korábban fényképezési céllal, így a 2016-os esztendőben csak felelevenítettem a korábban látottakat. Sok változást nem sikerült megörökítenem, de a fák kicsit vastagabbak és magasabbak lettek a környéken.
A Monostorpályi úton található DVSC Utánpótlás Sportcsarnokban is megfordultam már korábban, így a 2016-os vizit ismét csak egy korábbi találkozás felelevenítése volt, most éppen a Szávay Gyula utcáról.
A Könnyűipari Szakközépiskola tornacsarnoka is ebbe a sorba tartozik, csak itt 2017-ben jártam újból, és mint az előzőekben, sok változást itt sem fedeztem fel az eltelt évek alatt.
Az Ibolya utcai Általános Iskolában viszont még soha nem jártam azelőtt, így a 2017-es vizit volt az első, hogy láthattam az iskola sportcsarnokát, és magát az iskolát. Nem kellett csalódnom, a takarosan felújított épületek, azt mutatták, öröm lehet itt kisiskolásnak lenni. legalábbis a szülőknek nem kellett aggódni a málló vakolat miatt.
A Vénkerttel is ez volt a helyzet, csak itt kissé zavarba jöttem, hiszen teljesen ismeretlen volt a környék számomra. Elsőre nem is jöttem rá, hogy az újkerti lakótelep trendjét követve, az ugyanolyan zöld betonelemekből összeállított sportcsarnok a Vénkerti Általános Iskola, vagy a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola csarnoka. Persze, ez hamar tisztázódott, de elsőre kicsit összekuszáltam a szálakat.

Debreceni Sportuszoda:

DVSC Utánpótlás Sportcsarnok - Monostorpályi út:

Könnyűipari Szakközépiskola:

Ibolya utcai Általános Iskola:

Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése