2018. május 27., vasárnap

DVSC - ex-Szovjetunió

Az egykori Szovjetunió utódállamai közül több helyen megfordult a DVSC az elmúlt évtizedben. Ebből voltak igen távoli túrák mint Karagandy vagy éppen Harkiv városa, míg Belarusszia attól vált nevezetessé, hogy ide háromszor is utazni kényszerült a Loki igen rövid időn belül. 
A csapat és a szurkolók számára az eddigi leghosszabb túra Kazahsztánba vezetett, de ez nem lehetett akadály pár fanatikus előtt, akik a csapat gépére szállva elkísérték őket majdnem a világ végére is. Az ő fanatizmusoknak és szorgalmas kezeiknek köszönhettem én is, hogy "saját" felvételekkel rendelkezem a Sahtyor stadionról. Egykoron ugyan megjártam Donyecket, de sajnos Harkivba már esélyem sem volt eljutni, így a téli fagyban arra a tucatnyi fanatikusra számíthattam csak képügyileg, akik nekivágtak a vonatozásnak. Szerencsére Czabán Dániel barátom köztük volt, rá pedig mindig számíthatok, ha képekről van szó. Borisovba szerencsére kijutott ismét pár barát, így mind a City Stadionról, mind az utána átadott Borisov Arénáról van felvételem, amiért hálás köszönet Derinek és az Ultras Debrecen többi tagjának. Zhodinoba sajnos nem jutott ki senki a közvetlen környezetemből, de hála a közösségi médiának hamar kiderült, hogy egy volt kollégám éppen Minszkben állomásozik, és nem volt rest kimenni a találkozóra. Meglátva mindezt én sem voltam rest, és a képek mellett, még arra is megkértem, hogy tegye már nekem félre a jegyet, mert arra is nagy szükségem lenne. Megtette. A képeket elkészítette, a jegyek hazajuttatta. Hálás köszönet érte Fülöp Barnának!


Kazahsztán - Karagandy (Sahtyor Stadion):
Kép: Ultras Debrecen

Ukrajna - Harkiv (Metalist Stadion):
Kép: Czabán Dániel

Fehéroroszország - Borisov (City Stadion):
Kép: Ultras Debrecen

Fehéroroszország - Borisov (Borisov Arena):
Kép: Derencsényi István

Belarusszia - Zhodino (Torpedo Stadion):
Kép: Fülöp Barna

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése