2018. május 27., vasárnap

Beton - Dózsa Kisstadion

Ki ne hallott volna Debrecenben az egykori Debreceni Dózsa férfi kézilabda csapatáról, a megszerzett magyar bajnoki címről, a több ezer lila-fehér fanatikusról, és az olykor csordulásig megtelt Beton Kisstadionról? Talán hihetetlennek hangzik, így, az évtizedek távlatából, de volt időszak, amikor a piros-fehér mellett bizony ott dobogott a lila-fehér szív is a debreceni szurkolók szívében. Azt a csapatot ugyanis nem lehetett nem szeretni, főleg, hogy ők szállították a komoly eredményeket abban az időben a városnak. 1975-ben megnyerték a magyar bajnoki címet, ami rajtuk kívül előtte nem sikerült vidéki csapatnak, majd a Magyar Kupában is brillíroztak A pályán minőségi kézilabdázást mutattak be, így aki átélhetett legalább egy meccset a katlanban, az bizony soha nem feledi el, nem csak a meccset, de a forró hangulatot sem, ami a lelátón uralkodott. Én sajnos egyetlen Dózsa meccset sem láthattam itt, viszont a Hódosban még sikerült elkapnom egy-egy lila-fehér keleti rangadót. Összességében a Kisstadionról sem tudtam sokat, mert egyszerűen kiesett a látómezőmből, csak akkor jutott eszembe megtekinteni és lefényképezni, amikor komolyabban elkezdtem foglalkozni a debreceni sportpályák felkutatásával. Azt azért örömmel láttam, hogy 2016-ban még állnak a beton lelátók és igaz rendőrségi belépő híján csak kívülről tudtam lefotózni, de azért így is egy pozitív meglepetés volt a létesítmény. Mostanság a Hajdú Rendészeti SE sportolói használják a területet, de sajnos férfi kézilabdacsapata egyelőre nincs az egyesületnek.

Debrecen - Beton (Dózsa) Kisstadion:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése