2018. május 26., szombat

Hillingdon Golf Clubs

Hillingdonban járva-kelve számtalan sportpályára akadok, ezek egyik része a golf szerelmeseinek ad szórakozási lehetőséget a hét minden napján. London szélső kerületéről lévén szó nincs hiány hatalmas zöld területekből, amelyeken a golfklubok tobzódnak és várják az ütögetni vágyókat. Szinte egy füst alatt találtam meg a Northwood, Uxbridge és Ruislip Golf központot, de sajnos igazán jó felvételeket egyikről sem tudtam készíteni. Az ok egyszerű, ezen többnyire privát klubok nem engednek bárkit a "falaik" közé, és én egyszerű érdeklődőként ebbe a kategóriába estem, vagyis maradt nekem fotózni az, amit az utcáról megpillanthattam.

Northwood Golf Club:

Ruislip Golf Centre:

Uxbridge Golf Club:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése