2018. május 27., vasárnap

DVSC Kézi - Siófok és Mosonszolnok


A DVSC lányainak fellépését mindig nagy lelkesedéssel követem, és ha tehetem ott is vagyok velük otthon és idegenben egyaránt. Persze lassan ideje már múltként emlékezni a meccsre járásomról, hiszen az önkéntes száműzetésem tízedik éve után, már nem mondhatom magam aktív szurkolónak, csak amolyan alkalmi divatdrukkernek. A távolmaradásom okán nagyon sok helyszínre nem jutok el, ahol fellépnek a lányok, így ezen csarnokok feltérképezéséhez külső segítséget veszek igénybe. Szerencsére mindig akad egy-egy segítőkész barát, aki csinál nekem pár felvételt a csarnokokról, így felkerülhetnek olyan fedettek is a blogra, ahol én bizony még meg sem fordultam. A siófoki tornatermet ugyan nem lehet sportcsarnoknak nevezni, de mivel itt fogadja a Siófok KC az NBI-es ellenfeleit, ezért felkerül ide is a Beszédes János Általános Iskola "sportcsarnoka". Mosonszolnokon már szerencsére komolyabb létesítményről beszélhetünk, csak itt meg nem csak a helyi, hanem a szomszédos Mosonmagyaróvári csapat is fogadja az ellenfeleit, így két éven keresztül az NBI-ben a DVSC-t is. A jó hír, hogy a MNKC SE megnyerte az NBI/B nyugati csoportját, így jövőre ismét lesznek itt NBI-es meccsek, a rossz, hogy Siófokon még mindig nem adták át az évek óta épülő, de sehová nem haladó új csarnokot, így a Balaton parton még mindig az általános iskolai tornaterem lesz az SKC otthona. A képekért nagy köszönet Stolárcsik Tamás barátomnak!


Siófok - Beszédes János Általános Iskola Sportcsarnok (Siófok KC):

Mosonszolnok - Mosonszolnoki Sportcsarnok (Mosonmagyaróvári NKC SE):
Képek: Stolárcsik Tamás

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése