2017. november 3., péntek

Woodside Grounds A-F



Watfordban a focikedvelőknek a Vicarage Road sziluettje ugrik be elsőnek, ami érthető, mert itt játszik a jelenleg is Premier Ligás Watford FC. Az én első utam is oda vezetett 2008-ban, sőt azóta már a változásokat is megnéztem a stadion kapcsán az idei esztendőben. Viszont közben többször is jártam a városban és ennek köszönhetően több sporttelepre is eljutottam. Ezek közül az egyik legnagyobb a Woodside Playing Field, ahol sportcsarnok, uszoda, műfüves sportpálya, fedett és nyitott bowling green, krikett és atlétikai stadion van kialakítva, illetve A-tól F-ig hat labdarúgópálya is a sporttelep multifunkcionális képét hivatott alátámasztani. Ez utóbbi hat pálya a mostani bejegyzésem apropója, amelyek csodás környezetben bújnak meg a többi pályával vegyítve, szinte észrevehetetlen módon. Mind a hat grund állandó kapukkal van felszerelve (ami nagy szó mostanság Angliában) és a játéktér is szépen fel volt vonalazva, azaz, úgy nézett ki használva van mind. A kellemes tavaszi napsütésben véghezvitt pályafotózásomat a rendőrségi szirénák szakították félbe, mint később kiderült egy rablás elkövetőit üldözték kocsikkal, motorral és helikopterrel. Mivel a ligetes rész jó búvóhelynek tűnt épp erre jöttek a rablók, nekem pedig gyorsan tovább kellett állnom, ha nem akartam a rendőrség munkáját akadályozni.


Watford - Woodside Playing Fields A-F
 






hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése