2017. november 18., szombat

Angol Krikett IV.

A sorozat zárásaként ismét vegyes lesz a felhozatal, azaz szemezgettem a még működő és a már nem használt pályák között.
Donningtonban még 2009-ben jártam és a helyi romvár megtekintése közben akadt meg a szemem a helyi krikettpályán, amely a Donnington Village Recreation Ground nevet viseli és a helyi Cricket Club otthona. A távolból sok mindent nem láthattam a grundból, még akkor sem, ha egy kisebb emelkedőn álltam és onnan próbáltam fókuszálni a pályára, kevés sikerrel.
Flackwell Heathben a Green Dragon Lane sporttelepén a focisták kiterjesztették a hatalmukat és a kezdeti egy pálya helyett idénre már három pályával is bírnak, mindezt természetesen a krikettpálya rovására. Elvileg még itt játszik a Wycombe Dragons CC csapata, de ennek már csak igen kevés jele volt (maradt) az idei esztendőre.
Seafordban, a Cricketfield Roadon már legalább egy évtizede nincs játék, amiben azért vagyok ennyire biztos, mert akkor jártam először arra és már akkor is ebben a ki nem használt állapotban volt. Néha ugyan a helyiek odavisznek pár ideiglenes kiskaput, vagy éppen egy-egy utazócirkusz veri fel a sátrát a területen, de a krikett, az bizony már régóta messzire elkerüli a "krikettfildet".
West Wycombe falujában évek óta szemezgetek a falu határában lévő pályával, de sajnos a megközelítése annyira nehézkes, hogy egészen az idei évig egyetlen képet sem csináltam róla. Szerencsém most sem volt, hiszen a The Swan Inn-re keresztelt pálya a West Wycombe Parkon belül található, ahová csak engedéllyel lehet belépni és csak az év bizonyos szakaszaiban. Én engedély nélkül érkeztem a pályához, így csak éppenhogy láttam valamit a West Wycombe Cricket Club otthonából.
Winchmore Hillen több szerencsém volt, mert a Penn House Parkban található krikettpálya megközelíthető volt. Igaz itt is volt kapu, meg figyelmeztetés, hogy  "magánterület", de a hajnali időpont miatt volt merszem megkerülni a gátat és készíteni pár remek felvételt a deres játéktérről és a klasszikusnak mondható pavilonról.  


Donnington - Donnington Village Recreation Ground:

Flackwell Heath - Green Dragon Lane:

Seaford - Cricketfield Road:

West Wycombe - The Swan Inn:

Winchmore Hill - Penn House Park:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése