2017. november 17., péntek

Bro Ffestiniog Rugby

A település neve Blaenau Ffestiniog, ami egy magyar ember számára ránézésre kimondhatatlan és nekem többszöri nekifutás után sem sikerült megbirkóznom vele, pedig nem is ez volt a legbonyolultabb walesi településnév amibe utam során belefutottam. A kisváros egykoron a palabányászatáról volt híres, melynek nyomai mai is megtalálhatók a magas hegyek között elterülő településen. Idén tavasszal sikerült eljutnom az Egyesül Királyság eme szegletébe és azért vezetett ide az utam, mert képeken látva gyönyörűnek hatott a mélyszürke hegyek között elterülő szürke bányászváros. Sajnos a környező hegyekre nem jutottunk fel, a városközpontban meg nem élhettük át azt a csodát, amit a képek mutattak, így jobb híján kocsival csaptunk egy kört a településen, majd folytattuk utunkat délre. A kocsikázás természetesen magába foglalta a Bro Ffestiniog RFC otthonának megtekintését a Llwyn Gel Industrial Estate területén. A két pályával megáldott rögbicsapat otthona a környező hegyeknek köszönhetően fenségesnek volt mondható, igaz a kopár, sötét színek kicsit mogorvává tették, de egy biztos, volt karaktere a sporttelepnek és nem bántam meg, hogy erre fordultunk.


Blaenau Ffestiniog
Llwyn Gel Industria Estate Rugby Grrounds
Bro Ffestiniog RFC
 


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése