2017. november 3., péntek

Ciprusi és török stadionok

Cipruson és Törökországban is volt szerencsém futtában látni pár helyi stadiont, amelyek most felkerülnek az oldalra.
Ormidiu az első a sorban, amely ciprusi település a sziget belső részén feküd és a mellette futó (pontosabban a stadion mellett futó) főútvonalnak köszönhetem, hogy egyáltalán megpillanthattam. Gyorsan kellett cselekedtem, így csípőből tüzeltem, de azért így is sikerült pár értékelhető fényképet összehoznom a távolból.
Paralimniben már könnyebb helyzetben voltam, nem sürgetett az idő, így fókuszálhattam az egykori első számú stadion megmaradt részére. Közel itt sem jutottam, de az látható volt, hogy az egykori lelátónak már nyoma sincs a Municipal Stadionban, viszont a kerítésként funkcionáló falakat megtartották. A játéktér is használható, sőt a kandelábereket sem bontották le, így esti edzésekre, vagy akár meccsek lebonyolítására is alkalmas, igaz a nézők elhelyezése már kicsit nehézkesebb lenne innentől.
A törökországi Belekben sok nagypálya van, a sok itt tréningező csapat miatt, így a tengerparton fekvő Belek Beach Port Sport Centerben is egy kisebb stadionnal várja a felkészülni vágyókat. Sajnos itt is csak pár fényképre volt időm a távolból, ami igazán nem tudom visszaadni azt, amit ez a sporttelep képvisel az országban, de kezdetnek megteszi.

Ormidiu - Koinotiko Stadio Ormideios (PO Ormidia):

Paralimni - Paralimni Municipal Stadion (Félig Lebontva):

Belek - Belek Beach Port Sport Center Stadion:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése