2017. november 3., péntek

DVSC: Gödöllő és Algyő

Az "Idegen tollak" mellett egy másik, teljesen új megközelítésben is felteszek képeket, amelyeket szintén barátoknak, ismerősöknek köszönhetek. A legtöbb esetben ezeket nem önszorgalomból kaptam, hanem kifejezetten kértem pár kockát az adott létesítményről, hiszen a csapataim léptek ott fel és én arra adtam a fejem, hogy összegyűjtöm az összes pályát (képi formátumban), ahol a DVSC két szakosztálya fellép vagy fellépett 1993 őszétől. A jelennel és remélhetőleg a jövővel nem lesz gond, de a múlttal bizony akadnak problémák, mert sajnos több olyan hely is van, ahol egyetlen ismerősöm sem csinált képeket, így ezen sportpályák egyelőre fekete foltnak számítanak a blogon. A helyük meg van, azt is észreveheti majd az érdeklődő, hogy egyszer már játszott ott a Loki, de sajnos még képem nincs, ezért csak a "No Photo" egyszerű, de érthető szignót láthatja aki erre jár.
Gödöllő egy ilyen színhely, hiszen nincs képem a Táncsics Mihály utcai sportpályáról, ahol 1995-ben a Gödöllő FC fogadta a Debreceni Vasutast a Magyar Kupában. Sajnos azóta sem játszottunk a Pest megyei alakulattal és én ugyan jártam arra, de akkor még nem volt masina a kézben, így se saját, se baráti képem nincs a  pályáról.
Algyőn kicsit később (2008-ban) játszottak a fiúk, de a sorozat ugyanaz volt, vagyis a Magyar Kupa korai fordulója. Akkoriban egész jó volt a helyi foci és mi (Lokisták) olyan 20-an utaztunk le egy kis szegedi és vásárhelyi kirándulással egybekötve a találkozót. Én sajnos nem tartottam a társasággal, viszont Bródi Richárd barátom igen, így neki köszönhetem a mellékelt felvételt, amit a rögtönzött vendégszektorról készített és így nem maradtam kép nélkül az Algyői Sportközpont Sportpályája kapcsán.

Kép: Bródi Richárd

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése