2017. november 17., péntek

Wales - Bowling Greens

Wales bowling green pályái kerülnek most fel a blogra, persze csak azok, ahol idén tavasszal megfordultam.
Caernarfonban a kastély miatt érkeztünk, de körbejárva és kijutva a vízhez örömmel fedeztem fel, hogy a csatorna túloldalán egy sporttelep van foci, krikett és bowling green pályával. Annak rendje és módja szerint csináltam pár képet a távolból, de sajnos ezek a felvételek nem igazán adják vissza a pályák karakterét, így lehet jobb lenne, ha nem is élnék ezen lehetőségekkel, de amikor ott vagyok a helyszínen, akkor nem tudom megállni, hogy ne kattintsak párat. Ennek köszönhetően a Caernarfon Town BC otthona csak nagyítóval behatárolható a képken, de egy biztos, ha legközelebb arra járok, már tudom, hová kell átcsónakáznom. 
Llandudno városában több szerencsével jártam, igaz közel itt sem jutottam a pályához, de a The Great Orme felvonójának köszönhetően jó rálátásom nyílt a The Oval területén lévő kültéri bowling pályára. Ezt a fajta fényképezést már jobban szeretem, hiszen nem csak látni engedi a grundot, de a magasságnak köszönhetően egyedibbek is lesz a felvételek.
Conwyban is hasonló volt a helyzet, annyi különbséggel, hogy ott a kastély külső várfaláról tekinthettem le a Benarth Roadra, ahol a Conwy BC otthona volt. Itt még jobbak voltak a lehetőségeim, hiszen a "green" sokkal közelebb esett, így a képek is élesebbek lettek. Nem is kívánhattam volna jobb rálátást a pályára.
Llanwrst sporttelepén (Gwydin Park) már nem volt távolsági gondom, hiszen minden pálya, így a bowling green is megközelíthető volt, akarom mondani a szomszédban parkoltunk, így csak oda kellett sétálnom, hogy elkészítsem a képeimet. Nem bántam meg a közeledést, hiszen egy érdekes és egyben jól kinéző pálya kerülhet fel így a blogra. Az érdekességét a pavilon mellett egy magas épület adta, ami amolyan tribünnek felelt meg és a magasabb kialakítása miatt remek rálátást biztosított a játéktérre.
Cheapstowban nem kaptam semmi különöset a Mathern Roadon lévő sportteleptől és ebbe a bowlingpálya is beleértendő. A klub egész jól elszeparálta magát a külső kíváncsiskodók elől, így nekem se volt egyszerű dolgom a fényképezéssel. A magas sövény egyszerűen kevés lehetőséget adott a jobb fotózásra, így lett, amilyen lett a pályáról készített sorozat.

Caernarfon - Coed Helen Recreation Area (Caernarfon Town BC):

Llandudno - The Oval (The Oval BC):

Chepstow - Mathern Road (Chepstow BC):

Conwy - Benarth Road (Conwy BC):

Llanwrst - Gwydin Park (Llanwrst BC):

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése