2018. február 5., hétfő

The CCC

A The Chalfont Community College (The CCC) Chalfont St. Peterben található és a falu gazdagságát mutatja, hogy a helyi "suli" is szépen el van látva "sportfelszereléssel". A kapukon ugyan nem jutottam be, de szerencsés voltam, mert a pályák elhelyezkedése lehetővé tette, hogy mindegyikről aránylag jó felvételekhez jussak. A legszembetűnőbb a kapu mögött elhelyezkedő nagy sportcsarnok és uszoda volt, illetve a fedett előtt elterülő műborítású gyeplabda pálya. Az iskola előtt volt a füves krikett mező és futball grund,a melyeket kicsit nehezebb volt megörökítenem. Ezzel viszont még nem volt vége a pályáknak, ugyanis innen nem messze, a Green Lanen újabb két füves labdarúgópálya áll a diákok rendelkezésére, igaz amikor ott jártam épp szabadnapos volt mind a kettő, azaz se felfestés, se kapuk nem jelezték a játékterek határait. Mindezek ellenére a "kolidzs" sporttelepe megkaphatná a kiváló minősítést, ha lenne ilyen minősítő bizottság. Nekem tetszett amit láttam, így részemről jár a tíz pont.

Chalfont St. Peter
The Chalfont Community College (The CCC)





hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése