2018. február 10., szombat

Idegen tollakkal - 1997 II.

1997-ből még maradt négy sportpálya, amely korabeli megörökítését Sándor Misinek köszönhetem. A képek még a régi, filmes negatívokról kerültek elő, így majdnem muzeálisnak tekinthetők. Kunágotán még soha nem szerepelt a DVSC tétmeccsen, és bizony, még én sem jártam a településen, így minden amit a községről tudok ebben az egy képben koncentrálódik össze. Mezőkovácsházával kapcsolatban is hasonló a felállás, sem én, sem a DVSC nem vizitált arra 1993-óta, de szerencsére Misi megtette ezt helyettünk, így egy képpel a helyi tribünről is rendelkezem. Mi tagadás Mezőtúrral és Ópályival is ez a helyzet, egy-egy kép és más semmi, de legalább ezen felvételek a lényegre koncentrálnak. Ezek a  több mint húsz éves képek már biztosan a blog ékei, de nekem is itt lesz az ideje ellátogatni ezen településekre, hogy szabad szemmel is megtekintsem a grundokat, és kiderülhessen milyen változások álltak be arrafelé az elmúlt esztendőkben.

Kunágota - Virág utcai Sportpálya:

Mezőkovácsháza - Alkotmány utcai Sportpálya:

Mezőtúr - Városi Sportcentrum:

Ópályi - Rajk László utcai Sportpálya:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése