2018. február 10., szombat

Légbőlkapott Grundok

2007-ig csak a földről figyeltem az égben repkedő masinákat, majd Angliába utazva nekem is fel kellett szállni a vasmadárra, hogy a lehető leggyorsabban és legkényelmesebben kiutazhassak Londonba. A stadion látogatási hobbim is ekkor kezdődött (már tudat alatt), mert ekkor, az első repülőutamon, közvetlenül a felszállás után mér sportlétesítményeket fotóztam, amikor is a magasból megpillantottam a Puskás Ferenc Stadion és a mellette lévő Budapest Sportaréna körvonalát. Sajnos a kép minősége erősen "fókusz alatti", de nézzétek el ezt nekem, valahol nekem el kellett kezdenem. Talán ezért az első gyatra minőség miatt ritkán éltem a fentről való fényképezés lehetőségével, pedig egy évben 5x 6x is repülőre szállok. Legközelebb csak 2014-ben Belfast felé repülve és a leszálláshoz készülődve gondoltam merészen, hogy nekem fényképeznem kellene, majd a gondolatot tettek követték, így a légből megörökítettem Newtonabbey fontosabb pályáit, amelyek a The Glade és The Park sporttelepén terültek el. 2016-ban éppen Ciprus felett repkedtem, amikor is annyira tiszta volt az ég, hogy szabad szemmel kivehető volt Lythrodontas településén az egymás mellett elhelyezkedő két grund, így ezeket sem hagyhattam ki. Az egyiket az Anagennisi, míg a másikat az Elia csapata használja. Innen pár kilométerre feltűnt a Kornas Community Stadion is, így itt is klikkeltem párat, csak az emlékek miatt. Sajnos a komolyabb teljesítményű kamera hiánya, és fényképezési szaktudásom alacsony szintje miatt ezen képfelvételeket szinte csak én tudom értékelni, de nekem viszont sokat jelentenek, hiszen ezzel egy más "szögből" tudom megközelíteni a pályákat. Az igazi viszont az, amikor a fentről látott és lefényképezett grunddal végül a talajon is találkozom.

Budapest - Puskás Ferenc Stadion / Budapest Sportaréna.

Newtonabbey - The Glade / The Park:


Lythrodontas - Anagennisi Lythrodanta Ground / Elia Ground:

Kornos - Kornos Community Stadion:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése