2018. február 10., szombat

Anglia: Sportcsarnokok

Angliából következik öt sportcsarnok, amelyek a megszokott véletlen "áldozatai" a túráimnak, hiszen a helyi teremsportok hiányos ismerete nem teszi lehetővé, hogy célirányosan keressem ezen fedett létesítményeket.
Az Amershamba található Chiltern Pool and Gym központját tényleg csak a vak szerencsének köszönhettem, lévén nem találtam parkolót a központban, így egy távolabbi megállóhely után kellett néznem, amelyet pont az említett csarnok és uszoda mellett találtam meg. 
Ipswichbe a Portman Road fotózására érkeztem, és az előzőekhez hasonlóan szintén egy parkoló volt, ami a stadion mellett elhelyezkedő "Fitness First" edzőtermének is helyet adó sportcsarnokhoz vezetett. Nem volt mit tenni megörökítettem a létesítményt, hadd maradjon fent az utókornak. 
Hillingdonba, a Queensmead Sports Centre területére egy vasárnapi piac miatt érkeztünk, de nem hagyhattam ki a ziccert, és a foci, krikett és teniszpályák mellett a sportcsarnokról is csináltam pár távolabbi képet.
Trimley St. Martinban a High Roadon helyezkedik el a település kicsiny sporttelepe, amely az aprósága ellenére egy pici fedettel is rendelkezik. A központ mindennel fel van szerelve, amire szüksége lehet a helyi sportszerető népnek, talán csak a parkolónak átalakított teniszpályák miatt lehet egy csöpp hiányérzete az embernek.
Woodleyban egy komolyabb komplexum áll a helyiek rendelkezésére. A 4 labdarúgópálya, bowling green és teniszgrundok mellett egy nagyobb (ha nem is impozáns) csarnok is fel van húzva a patakpart mellett. Az épület nem túl csinos, de az Angliában megszokott "fitness center" minden kellékét magában rejti, így hiányérzete nem lehet az edzeni vagy sportolni vágyóknak.

Amersham - The Chiltern Pool and Gym:

Ipswich - Portman Road:

London-Hillingdon - Queensmead Sports Centre:

Trimley St. Martin - High Road:

Woodley - Woodford Park Leisure Centre:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése