2018. február 11., vasárnap

Bangor Rugby

Bangorban, pontosabban Llandygai településen állomásozik a Bangor Rugby Football Club, és a csendes, idilli környezetben mindjárt három pálya is az egyesület rendelkezésére áll. Ráadásul egyes-egyedül a BRFC birtokolja a Cae Milltir sporttelepét, azaz nem kell osztozniuk holmi helyi labdarúgóklubbal a pályák használatán, ami azért jellemző arrafelé is.  Én tavaly márciusban érkeztem a grundra, amit nem volt nehéz megtalálnom, mert a walesi szállásomtól pár utcányira volt csak. A péntek délutáni vizitem épp egybeesett a csapat edzésével, akik a centerpályán mentek öltre a tojás alakú labdáért, de engem nem akadályoztak a pályák lefényképezésében. Rendesek voltak, hogy hagytak nyugodtan dolgozni, de az is lehet, hogy észre se vették jelentéktelen mivoltomat, így az se nagyon érdekelhette őket, hogy én éppen az ő grundjaikat archiválom. Még mielőtt elkezdtem volna zavarni a köreiket gyorsan csináltam pályánként pár felvétel, majd távoztam a helyszínről, hiszen várt még rám pár grund a környéken. 

Llandygai - Cae Milltir
(Bangor RFC)



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése