2018. február 7., szerda

Dogs Show

Tavaly nyáron újabb pályakülönlegességekkel ismerkedtem meg, amikor mezőgazdasági kiállításra érkeztem a feleségemmel. Ezeken a rendezvényeken ugyanis rendszeresen tartanak versenyeket ebek számára, amikor is egy akadálypályát kell leküzdeniük a  lehető leggyorsabban, és természetesen a lehető legkevesebb hibaponttal. Őszinte leszek. Láttam már sokszor, hogy a gazdik futnak a kedvencek mellett egy-egy "kutyaugratón", de nekem lövésem nem volt róla, hogy mindezt versenyszerűen teszik, díjakért, jutalmakért. 2017-ben felnyílt a szemem, és két helyszínen (Chertsey, Egham) is láttam felállított pályákat és ami még jobban tetszett, magát a versenyeket is. Ott izgultunk a ideiglenesen kialakított pályák köré letett lócákon és megállapítottuk, hogy gyakran a gazdik nem veszik oly komolyan a sportolást mint az ebek, hiszen a legtöbben igen komoly súlyfelesleggel próbáltak a kedvenceik mellett araszolni. A kutyák mérete szerint több kategóriában is folytak a versenyek, de sajnos annyira elnyújtva, hogy mindet nem tudtuk végignézni, mert azért akadt egyéb látnivaló is a shown. Egy biztos, megszerettem a profi sportolónak tűnő kutyák, és a velük szenvedő lelkes amatőr gazdik versenyét.


Chertsey - Chertsey Meads:

Egham - Milton Park:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése