2018. február 5., hétfő

Debreceni Kispályák III

A harmadik (és egyben befejező) részben is öt,  kispályákkal teli rész következik a Cívisvárosból.
Az Ibolya utcai Általános Iskolában egy teljesen felújított játéktér, és rendbetett környezet fogadott a tavalyi esztendőben, amikor a nyakamba kaptam a várost, hogy grundokat fotózzak. Mivel korábban nem jártam még erre (legalábbis az emlékeimben nem él élénken a helyszín), így arról sem tudok beszámolni, hogy amit láttam és fotóztam, az korábban hogy nézhetett ki, de ez jelen pillanatban nem is oly lényeges, hiszen az újkorban egy nagyon szuper kis iskolai sporttelep tárult a szemem elé.
A Vénkertben több aszfaltozott kispálya is fekszik egymás mellett és be kell valljam, ezen grundokra se nagyon emlékszem, valahogy soha nem jutottam el Debrecen ezen részére, így összehasonlítási alapon sincs. Egy biztos, a komolyabb felújítás ugyan elkerülte a területet, de ennek ellenére egész jó állapotúnak tűnt a játékterek felülete, és a környezettel sem volt nagy gond 2017-ben.
A Diószegi Sámuel Szakközépiskola ugyan nem ismeretlen számomra, de a suli hátuljában lévő betonozott grund nem tartozott azon részek közé, amit felkerestem már korábban. Csak a 2017-es sétám során örökítettem meg a pályát, így legközelebb viszont már lesz mivel összehasonlítanom az esetleges változásokat. 
A Sinai Miklós utcán ugyan elsétáltam az eltelt negyven évemben párszor, de a bérházak árnyékában megbúvó grundra egyszer sem tapad oda a tekintetem, így ha nincs pár légi felvétel amit épp nézegetek, akkor talán soha nem jövök rá, hogy itt is van egy aszfaltozott kispálya. A tudás birtokában nem hagyhattam ki a vizitet, és 2017-ben megörökítettem a kicsit gazdátlannak tűnő grundot, hogy valami maradjon az utókor számára is.
Az Ötvenhatosok terén található három kispályával is ugyanaz a helyzet mint a korábban felsorolt grundokkal, azaz nincs viszonyítási alapom, mert korábban nem tettem erre egyetlen görbe kanyart sem. A három pályából kettő még 2017-ben is használható volt labdarúgásra, míg a harmadikon már csak streetballozni lehetett. A két eredetiben maradt pálya közel azonos kondíciókkal bírt, csak a kapuk színe volt eltérő, a klasszikus fekete-fehér mellett, piros-fehér kapukkal volt felvértezve az egyik.

Ibolya utcai Általános Iskola:

Vénkert:

Diószegi Sámuel Szakközépiskola:

Sínai Miklós utca:

Ötvenhatosok tere:



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése