2017. január 22., vasárnap

Wycome és Marlow Sportcsarnokai



Sportcsarnokok következnek a két szomszéd, Marlowból és High Wycombe városából. A Court Garden Leisure Complex Marlow legnagyobb sportegyvelege és a csarnok mellett bowling green és teniszpályák is vannak a falakon belül. Elsőnek még 2009-ben jártam arra fényképezni, majd 2015-ben újra megtettem mindezt. A környezet fenséges, hiszen a Temze part és az előtte elterülő park, a szomszédos krikettpálya mind-mind ezt a szépséget hivatott táplálni. A Great Marlow School sportbázisán már hiányzik ez a szépség, így ide csak fotózni érkeztem, ugyanis olyan sokszor elmentem az iskola mellett, hogy egyszer kénytelen voltam megállni és amit lehetett lencsevégre kapni az utcáról. Hig Wycombe városában két speciális sportcsarnokot látogattam meg pár évvel ezelőtt. Az egyik egy szintén sűrűn látott létesítmény volt, amibe mindig belefutottam az útjaim során, így a marlowi iskolához hasonlóan itt is megálltam egyszer és lefotóztam a Wycombe Badminton Centre épületét. A másik egyedi csarnokot viszont a véletlennek, pontosabban két, a közelben elterülő labdarúgópályának köszönhettem. Ez a Wycombe Judo Centre épülete volt, amely megbújt a lakóházak gyűrűjében, de az éles látásom nem hagyott cserben, így ezen kisebb csarnok is feliratkozott a gyűjteményem közé, miután a focipályákkal végeztem.


Marlow - Court Garden Leisure Complex:


Marlow - Great Marlow School Sports Hall:

High Wycombe - Wycombe Badminton Centre:

High Wycombe - Wycombe Judo Centre:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése