2017. január 21., szombat

Angol Tenisz

Az új esztendőben még nem volt szó teniszről, így most ezt a hiányt is pótolom. A teniszpályákkal is hasonlóképpen vagyok mint a kispályákkal (főleg, hogy sokszor egy és ugyanaz a kettő), azaz rengeteg van belőlük és amit tehetek lefotózok, még, ha ez kevésbé is érdekli a blog látogatóit.
Amershamban és Cheshamben ugyanazon a reggelen jártam, lévén a két település szomszédos, csak Chesham Bois ékelődik be, inkább Amershambe mint Cheshambe, ami kicsit meglepő, de csak annak, aki még nem járt arra. Ebből fakad, hogy a Woodfield Park ugyan Amershamben van, de a terület gazdája a Chesham Bois LTSC. Remélem mindenkinek tiszta és világos, hogy mit zagyváltam itt össze ezen két-hérom településsel kapcsolatban. A lényeg, hogy a tenisz népszerű ezen településeken, ami meg is látszik a pályákon és a környezetükben, hiszen Amersham után Cheshamben, a Pednormead Roadon is ugyanazt a rendet, tisztaságot és kiváló pályaminőséget láthattam, csak itt a kőkorszaki alapítású Chesham 1879 TCSC pattogtatja a "tennisballt". Gerrards Crossban ugyan más alaklommal jártam, de a tapasztalat hasonló volt, tiszta és rendezett környezett, sok pálya és élénk klubélet. Mondhatni ezen három kisebb sportklub a mini elitet is képviselhetné Angliában, legalábbis az én szerény és hozzá nem értő véleményem szerint.

Amersham - Woodfield Park (Chesham Bois LT & SC):

Chesham - Pednormead End (Chesham 1879 TC & SC):

Gerrards Cross - Bull Lane (Gerrards Cross LTC):



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése