2017. január 21., szombat

BCA Grounds



Burchetts Green eléggé el van zárva a külvilágtól, még akkor is, ha több nagyobb város és két forgalmas főút is van a közelben. A falucska legnagyobb nevezetessége a Berkshire College of Agruculture iskolája, ahová én is hivatalos voltam egy reggelen. Igaz nem a mezőgazdasági alapismereteimet akartam feleleveníteni, hanem a suli sportpályában gazdag területét akartam lefotózni. A sportcsarnokról és a mellette lévő kispályáról már volt szó, mint ahogy a krikettpálya is felkerült a blogra. Viszont a két foci, két krikett és egy gyephokipályával még adós vagyok, így most ezen öt alkalmatosságon a sor. A gyephokipálya játéktere van a legközelebb az úthoz és a parkolókhoz, ami egyben (részben) a kriketterek grundja is és a pavilonjuk is ugyanaz, a kérdés az, hogy itt mi volt előbb a hoki vagy a krikett? A rögbisek is ebbe a szimbiózisba kapcsolódnak be. Ők két külön pályával fogják közre a központi grundot, amelyek viszont láthatóan el vannak különítve. A kapuk is állnak, így a behatárolásukkal semmi gond nem volt. A labdarúgók két pályájával is ugyanez a helyzet, csak ezek megtekintéséhez és fényképezéséhez át kellett lépni a sövény túloldalára. Itt a felfestés mellett némi kötélkorlát is segítette a pályák behatárolását, amelyek meglepően jó állapotúnak tűntek, de lehet csak túl korán volt még a minőségellenőrzéshez.


BCA Football Grounds I-II:


BCA Hockey Ground:

BCA Rugby Grounds I-II:




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése