2017. január 16., hétfő

The Camrose - Basingstoke



Basingstokeban már jártam korábban és a The Camrose névre keresztelt stadiont is meglátogattam ezen vizit alkalmával. Akkor idő és helyismeret híján, csak a főút mellől tudtam pár képet készíteni, most viszont minden adva volt egy komolyabb sorozat elkészítésére. A Basingstoke Town FC otthona azért került ismét a célkeresztembe, mert szó volt róla, hogy új stadiont kap a sárga-kék alakulat, így gondoltam mielőtt még elhamarkodottan bontásba kezdenének az új létesítményt akarók, én még csapok egy kört a mostani pálya körül. Ráadásul nincs is olyan messze tőlem a város és egy kis bevásárlással összekötve az utat a feleségem sem tiltakozott a túra ellen. A parkol megtalálása után, sikeresen bejutottam a pályára, így most a tribün mellett a stadion többi oldalát is le tudtam fotózni kívül és belül egyaránt. A masszív fő lelátó mellett a többi rész eléggé elhanyagolható, mondhatni pár éve is láttam, amit látni érdemes, így utólag már nem is élem meg olyan nagy traumának, hogy nem jutottam be akkor a színfalak mögé. A pálya mellett üzemelő pub is megért még pár képkockát, hiszen tevékenysége szorosan összefügg a BTFC közelségével, ami meg is látszott, ott jártamkor épp egy csapatnyi fiatal játékos szürcsölte a "kóláját" a teraszokon. 


Basingstoke - The Camrose
 


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése