2017. január 21., szombat

Caldicott School




A Caldicott School Farnham Royalban található és ha nincs a főnökömnek egy nagy háza a környéken, bizony soha nem kerül lencsevégre az iskola és több sportgrundja. Az ok egyszerű, a pályák legnagyobb része az útról ne látható, viszont bejutni nem lehet csak úgy az iskolába, így aki a pályákat akar fotózni, az bizony komoly akadályokba ütközik. Az én szerencsém itt kezdődött, ugyani a főnököm háza (nevezzük inkább birtoknak) szomszédos az iskola sportpályáival, mondhatni a pályák körbeveszik a birtokot. Könnyű dolgom még így sem volt, hiszen az elválasztást kerítések, szögesdrót, árok, domb és pár méteres erdős, bokros fasor alkotta, így se az átjutás, se a fényképezés nem volt olyan egyszerű. Azért itt-ott sikerült bekukkantanom és ha nem is jó minőségű képekkel, de legalább képekkel tudtam előrukkolni. Az iskola frontvonalában (felső szint) a gyephokipálya van kialakítva, így ez még az útról is megtekinthető. Mögötte a pavilonnal ellátott első számú krikettpálya van, ami még szintén könnyen lencsevégre kapható. A második számú felső krikettpályánál már a távolság kicsit hátráltatja a jó képek készítését a játéktérről, de azért még elérhető, főleg egy komolyabb kamerával, igaz ez a grund semmi plusszal nem bír, így fotózni se sokat lehet. Az alsó szinten lévő krikettpálya viszont már nem érhető el, csak,  ha a már említett pályákon átmasíroz az ember, vagy véletlenül bejutása van a szomszédos területre. Én mint már említettem, az utóbbi szerencsés helyzetben voltam, így a kis fapavilonnal ellátott grund szintén bekerült a gyűjteményembe. A rögbipályával is hasonló volt a helyzet, de sajnos itt se a kapuk, se a felfestések nem voltak láthatóak, így csak a hűlt helyét sikerült lefotóznom. Az iskolával szerencsés helyzetben voltam, de pont az ilyen nehéz megközelítés és elzártság miatt szoktam elkerülni az oktatási intézményeket, mert több csalódást okoznak mint élményt. Szerencsére Caldicottban ez utóbbi talált meg, de sajnos ez a ritkább.


Farnham Royal - Caldicott School Sports Ground
 






hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése