2017. január 21., szombat

Cricket 3x2


A 3x2 krikett egyszerű dolgot takar: Három olyan grund kerül most fel az oldalra, ahol két pálya is rendelkezésére áll a helyi egyesületnek. 
Aldershotban a Fleet Roadon a seregnek van kialakítva egy nagyobb krikettmező, ahol a centerpálya mellett egy edzőpálya is az Aldershot Army CC csapatát szolgálja. Sajnos túl közel nem jutottam a játékterekhez, így csak a távolból tudtam képeket csinálni, ami nem adja igazán vissza a pálya hangulatát, de jobb, mintha meg se tudtam volna közelíteni.
Burnhamban még ilyen szerencsém sem volt, hiszen az Approach Roadon kialakított két egyenrangú pályát meg se tudtam tekinteni. A helyi vasútállomással szemben kialakított grundokat egy sűrű erdősáv határolja, a főbejárat pedig egy farmon keresztül vezet, ahová nem lehet csak úgy belépni, főleg nem hajnalban és főleg nem akkora ködben, mint amibe részem volt a vizitem alkalmával. Azért próbáltam ellőni pár képkockát, de mint a mellékelt ábra mutatja, sok sikerrel nem jártam. 
Oxfordban már több szerencsém volt és a Horspath Roadon lévő két egyenrangú pályát simán lencsevégre tudtam kapni, mert ide szabad volt a bejárása mindenkinek. Sajnos a probléma azzal volt, hogy a pályákat már csak néha használják krikettre, amikor ott jártam, már csak egy hatalmas mező volt az egész, amelynek egy részén rögbisek tréningeznek.

Aldershot - Fleet Road / Army Cricket Ground I-II:


Burnham - Approach Road Cricket Grounds I-II:


Oxford - Horspath Road Cricket Grounds I-II:



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése