2017. január 17., kedd

Angol Golf Clubok II.



Mivel az évek alatt nem csak öt golfpályánál jártam, így folytatom a sorozatot újabb 5 klubbal.
Henleyben tavaly kocsikáztam ki a helyi Golf Club mellett található krikettpályához és ha már ott jártam nem hagytam ki a lehetőséget a fényképalbumom további gyarapítására. A helyi klubház a legtöbbtől eltérően nem a pálya közepén, hanem egyből az út mellett, a frontvonalban volt fellelhető. Mivel itt nem volt nagy a szigor a központ mellett pár lyukról is sikerült képet készítenem.
Hurstben a helyi parkban volt az egykori DPC Park Golf Club pályája, amit egyszerűen csak Hurst Golf Coursenak hívnak. 2015-ben jártam itt és akkor már feltűnő volt, hogy mennyire nem használják a területet. A fű azért még itt-ott nyírva volt, de az szembetűnt, hogy rendszeres, aktív használója jelenleg nem igen van ennek a pályának.
Cookhamban a Winter Hill Golf Club található, ahová egy vasárnap hajnalban tévedtem. A klub teljesen kiesik a település központjából, mondhatni alig megközelíthető és egészen a Temzéig húzódik. A kora reggeli időpont miatt síri volt a csend, de nagy zaj, vagy nyüzsgés szerintem csúcsidőszakban sincs a klubban és a környékén.
A Stowe House jelenleg iskolaként működik, de a történelmi hagyatéka és a parkjának szépsége miatt szabad a belépés a magánterületre. Persze mindezért fizetni kell, vagy legalábbis tagságot váltani a National Trusthoz vagy a helyi golf klubhoz. Mivel mi éppen tagok voltunk az előbbinél minden adva volt ahhoz, hogy a ház mellett a golfpályát is megtekintsük.
Ascot a lóversenypályájáról híres, amelyet mostanság a Red Bull Air Race is népszerűsíteni szokott, hiszen több versenyre is sor került itt az elmúlt években. A racecourse mellett, pontosabban ezen belül van kialakítva a Royal Ascot Golf Club, amely ugyan zárt egységet képez a nagytestvér keretein belül, de a kapujáig simán be lehet jutni. Így tettem én is a tavalyi esztendőben és a szomszédban elterülő labdarúgó stadion mellett a golfozók otthonát is megörökítettem.

Henley-on-Thames - Henley Golf Club
 

Hurst - Hurst Golf Course / DPC Park Golf Club
 

Cookham - Winter Hill Golf Club
 

Stowe - Stowe Golf Club
 

Ascot - Royal Ascot Golf Club


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése