2017. január 21., szombat

DVSC csíkos sálak II.




A DVSC csapatának és szurkolóinak kiadott csíkos sálak minőségével soha nem volt gond, mint ahogy a változatosságra sem lehetett panasz. Egy gyűjtőnek maximum az lehet a problémája, hogy igen alacsony darabszámban jött le egy-egy hímzett változat a gyártósorról, így ha nem volt résen, akkor bizony nem volt esélye megszerezni minden típust. Sajnos pár évvel ezelőtt én is így jártam, így a mai napig hiányzik néhány a kollekciómból, amelyeket azóta is keresek, de nem nagyon találok. Ezen hat új darab megszerzésével viszont nem volt gond, mert előre szóltam a gyártóknak (Köszönöm Komcsi és Enci!), hogy én biztos vevő vagyok rájuk, így legalább ezen változatok megszerzésén már nem kell agyalnom.









hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése