2017. január 22., vasárnap

Football + Angliából



A labdarúgó stadionok, sportpályák, kispályák, labdarúgó mezők, erdők és egyéb libalegelők mellett az edzőközpontok, fedett csarnokok sem kerülhetik el a figyelmemet, így aminek köze lehet a sporthoz a labdarúgáshoz és én felfedezem, azt meg is örökítem. Readingben a Madejski Stadion mellett felhúzott Training Centre is ilyen volt, igaz nem ez volt az első találkozásunk, hiszen pár évvel korábban, már ugyanígy lencsevégre kaptam. Ugyanez volt a helyzet a Hayes Goal Soccer Centre egységével is. Már jártam és fotóztam is a kispályák sokaságából álló központot, így nagy meglepetés nem ért. Viszont újdonságnak számított a Cirencester Arena, amely egy fedett edzőpálya (hasonlóan a Madejskihez) a Corinium Stadion mellett, a Cirencester Town FC szolgálatában. Sok mindent persze nem tudok az arénáról és nem is jártam utána az épület történetének, csak egyszerű tényként megállapítottam, hogy nekem ez az új a sorozatban. Ezzel a három focihoz tartozó létesítménnyel növeltem az én Football + képsorozatomat a 2015-ös esztendőben, de ismerve az angliai helyzetet, nem ez lesz az utolsó három, amit megörökítettem.


Reading - Madejski Stadion Training Centre:

Cirencester - Corunium Stadion Cirencester Arena:

London - Hillingdon - Hayes Goals Soccer Centre:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése