2017. január 21., szombat

Angol Csarnokok



Mint azt már többször kifejtettem az angol sportcsarnokokkal bajban vagyok, hiszen kevés olyan igazi létesítmény van, amely csak adott egyesület igényeit szolgálja. Nekem úgy tűnik a teremsportok kicsit háttérbe szorulnak a foci, rögbi, krikett hármas mögött, de az is lehet, hogy komolyabb kézilabda híján én vagyok kevésbé érdekelt a csarnokok felkutatásában, hiszen a jégkorongot vagy kosárlabdát nem nagyon követem. Azért klubismeret nélkül is belefutok jó pár létesítménybe, amelyek többsége multifunkcionális, így a terem mellett általában uszoda, nagy konditerem és több konferenciaterem is része az együttesnek. Ezen kívül még ezernyi dolog, funkció van amit tartalmaz egy-egy angliai "leisure centre". A részletekkel nem is untatnák senkit, íme három nagyobb sportközpont a teremsportok szerelmesinek.


Bisham Abbey - Bisham Abbey National Sports Centre:

Cirencester - Cotswold Leisure Centre:

Beaconsfield - The Beacon Sports Centre and Theatre:



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése