2017. január 21., szombat

Angol Foci Kicsiben



Mióta odafigyelek rá kiderült, hogy kispályákban sincs hiány Angliában, sőt a számuk igen magas, mivel minden közösség, iskola, tér, park rendelkezik egy-egy ilyen grunddal. A különbség a kialakításban, a pálya és kapuk méretében, a játéktér borításában és még sok apró kis dologban van. Én viszont egy kalap alá veszem őket, azaz, ami nem nagypálya, de rendelkezik két kapuval, az nekem kispálya lesz és a képe a blog megfelelő részébe landol.
Woodleyben a helyi sportpark szomszédságában van a St. Dominic SCP School és a füves kispályája pont látható, ha az ember Woodley sportéletét próbálja lencsevégre kapni. Mivel az ilyen ziccereket már nem hagyom ki, készült is pár kép az említett grundról.
Ugyanez a helyzet állt elő Dunstable városában, ahol a Creasey Park stadionja és egyéb nagypályái mellett pár kisebb füves grund is része a sporttelepnek. Itt sajnos kevésbé értékelhető az a pár kép, amit készítettem, mert nem jól mértem fel a szembesütő nap erejét, de azért villantottam párat, hogy képi emlékem is maradjon ezen területről is.
A Farnham Parkban kétszer (2013, 2016) is jártam az elmúlt években és az első felületes vizitem után egy kicsit alaposabban jártam végig Farnham Royal legnagyobb sporttelepének a pályáit. Sajnos az egyik sarokban eldugott "ketrec" nem valami kihasznált és már az első vizitem alkalmával is elhanyagoltnak tűnt, a második viszont ezt teljesen egyértelművé is tette. Talán, ha egy kicsit közelebb alakították volna ki a parkolókhoz és a központi épületekhez, akkor más lenne a helyzet, így viszont az enyészet martaléka lesz hamarosan.
Northchurchben is kétszer (2014, 2016) jártam és az egykori nagypálya mögött fedeztem fel a füves kispályát, ami nem volt nehéz, mert kapui csak neki voltak, a nagytestvér ugyanis évek óta kihasználatlan mint labdarúgópálya. Az elmúlt két évben semmi változás nem állt be a Tring Roadon, így mindkétszer ugyanazt tudtam csak megörökíteni.

Woodley - St.Dominic SCP School:

Dunstable - Creasey Park:

Farnham Royal - Farnham Park:


Northchurch - Tring Road /Recreation Ground:




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése