2014. január 3., péntek

Stadion Gradski - Koprivnica

Még 2006-ban jártam Kaproncán és akkor se a Városi Stadion volt a cél, ide csak a szerencsés véletlennek köszönhetően kerültünk. Aznap kocsival vágtunk neki az országot átszelő túrának, ugyanis a DVSC-s lányok fellépésére igyekeztünk a Podravka ellen. Az út ilyen-olyan okokból kifolyólag igen furán alakult, így még aznap meglátogattuk Szeged és Pécs városát Majd megérkeztünk a határ túloldalára és kanyarogtunk egy kicsit a horvát utakon. Az akkor még Slaven Belupo néven játszó hazai csapat épp bajnoki (vagy kupa) meccset játszott valakivel és mi a sportcsarnok keresése közben akadtunk rá az otthonukra. Sokat nem időztünk lévén a meccskezdet azért szorongatott minket, de arra persze maradt pár perc hogy készítsek néhány "egyoldalú" felvételt a létesítményről. Eme rövidre szánt idő alatt nem varázsolt el amit láttam, de legalább láttam és fotóztam. Most ezen pozitív dolog előnyeit kihasználva készítettem egy bejegyzést itt a Stadion Gradskiról.



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése