2014. január 2., csütörtök

Marlow - Riverwood

Marlow egyik eldugott szegletében, a kanyargó Temze-partján van egy kis rugby club, mely igen nívós környezetben várja az ellenfeleit. Nem a Riverwood stadionja az ami szemet gyönyörködtető, hanem a táj ahol fekszik a Marlow Rugby Football Club sporttelepe. A "stadion" maga nem nagy szám, egy hatalmas parkoló, egy kicsit leamortizált klubház és öltöző valamint egy szimpla centerpálya és jó pár edzésre alkalmas játéktér várja a kíváncsi szemeket. Lelátóból nem sok akad, de az is van a korláttal bekerített központi pályán. Igaz nem nagy és nem is alkalmas szinte másra, csak hogy 2-3 ember egymás mögül is láthassa a tojáslabda ide-oda dobálását. Elsőnek 2008-ban jártam arrafelé, majd a tavalyi évben is szántam rá pár percet és meg kellett állapítanom, hogy az eltelt öt évben számottevő változás nem állt be a telepen. Ami szembetűnt az a külső kapunál kihelyezett tábla, amely tájékoztatja az arra járókat, hogy kik is játszanak ebben a "szentélyben". Más különbséget vagy fejlesztést nem fedeztem fel. A második vizitnél persze már kicsit alaposabb voltam és nem csak úgy futtában készítettem felvételeket, hanem körbejártam az egész grundot. Sőt kihasználva az Angliában ezrével található gyalogutak, ösvények adta lehetőséget a pálya hátuljának számító erdős rész felől is célba vettem a "stadiont", így mondhatom hogy bejártam keresztbe-kasba a Riverwood adta lehetőségeket!

2008

Riverwood

Riverwood Training Ground 1-3





2013

 Riverwood

Riverwood Training Ground 1

Riverwood Training Ground 2

Riverwood Training Ground 3


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése