2014. január 15., szerda

Kulcstartók

A kulcstartók gyűjtése sem az erősségem, de az eltelt bő két évtizedben néhány darab csak kikötött nálam, melyek természetesen maradtak is a kezem alatt. Ezekből pár soha nem volt használva, de a debreceni és magyar darabok gyakran a kulcscsomóm díszei voltak és csak azért kerültek le onnan, mert ilyen-olyan sérülések hatására már nem tudták tovább ellátni az alap funkciójukat sem. Természetesen ki csak nem dobhattam őket, így született egy kis sarok a polcon, ahová a kimustrált kulcstartók kerültek olyan darabokkal egyetemben, amelyeket igaz soha nem hordtam, de még is a kollekció részei lettek. Persze ezen tucatnyi kellék nem nagy gyűjtemény, de gondoltam egy bejegyzést csak megérnek, már csak a nekem tett szolgálatok miatt is. A debreceni és magyar címeres darabok mindegyikét vásároltam a megfelelő shopban, míg a kassai egy Miskolcon rendezett szurkolói focitornán került hozzám egy túl ittas kassai drukkertől. A "Union Jack" és a "Che Guevara" pedig kidobásra ítéltetett, de nem én általam, én a megmentő voltam hisz nálam simán elférnek a kollekcióban.




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése