2014. január 26., vasárnap

One Pin Lane - Farnham Common

Farnham Common települése nem éppen a legjelentősebb Angliában, így talán érthető, ha a helyi sportélet sem a legkiemelkedőbb. A helyi sportclub sporttelepén 2013 nyarán csaptam egy kis sétát, ahol a rögbi, krikett, tenisz, gyephoki mellett más kevésbé jelentős sportágakat is művelnek a klub tagjai. Engem a három kialakított sportpálya érdekelt leginkább, így ezek kerültek a célkeresztembe. A rögbisek "One Pinjei" a park hátuljában volt kialakítva, ahová nem jutottam el, így be kellett érnem pár távoli fotóval, de az egyszerű, szimpla pályákról talán ennyi elég is volt. A krikettpálya már egy más volumenű létesítmény volt, lévén a pályához több dolog is tartozott, ami megérett a fényképezésre. Ilyen volt első sorban a játéktér, ahol pont a helyi fehér mezesek vonultak ki egy találkozóra, így a zöld gyep mellett a két csapatról is sikerült pár képet készítenem. Aztán ott volt a klubház és az ahhoz tartozó teraszos rész, illetve mintegy 50 fős nézőközönség, akik a csapat hozzátartozói voltak és egy jót piknikeztek, amíg apu vagy a férjuram a parafagolyóval bíbelődött. Sajnos elmerülni nem tudtam a játék szépségében, ugyanis várt rám némi kertészkedés ezen a vasárnapon, így ha nem is könnyes, de fájdalmas búcsút vettem a One Pin Lane Groundtól és a kialakuló öldöklő csatától.

One Pin Lane Rugby Ground 1:

One Pin Lane Rugby Ground 2:

One Pin Lane Cricket Ground:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése