2014. január 19., vasárnap

Barnet Copthall Stadion

A Barnet Copthall Stadionban még 2012-ben tettem egy rövid sétát, pont mielőtt nekiláttak felújítani a lelátókat, ugyanis a Saracens rögbisei Watfordból ide tették át székhelyüket. Előtte csak atlétikai csapatok (Barnet & District AC, illetve a Shaftesbury Barnet Harriers AC) uralták a pályát, míg a szurkolóik a lelátókat. A szép zöld gyepet egy igen széles futópálya vett körbe, ami jelezte hogy a játéktér kialakításánál elsősorban az atletizálókra gondoltak és akkor a többi extráról (ugrógödrök, hajító helyek) még nem is beszéltem. A létesítmény ekkor mindössze egy nagyobb tribünből állott, melynek másik oldala jelentette a főbejáratot és az épületben volt kialakítva a klubépület és az öltözők rendszere. A szemközti oldalon ekkor már dolgoztak a munkagépek és igaz akkor még nem sejtettem, de valószínűleg egy másik lelátó alapjait tették le éppen. Mindenesetre sok mindent még nem árult el az építkezés abban a szakaszban, azt az egyetlen lelátót meg elég hamar körbefotóztam, így pár percnyi séta után már roboghattam is tovább.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése