2014. január 19., vasárnap

Jegyek - Győr

Győrbe még a kilencvenes évek közepén jutottam el először, igaz akkor már jártam meccsre egy ideje, de az 1996-os idénynyitó volt az első, hogy élőben láttam a csapatomat a Rába-parti városban, így az első jegyem is abból az időből datálódik. Minden évben ezután sem sikerült eljutnom a zöld-fehérekhez, de ha tehettem ott voltam a buszon vagy vonaton, hogy ott lehessek előbb az ETO Stadionban, majd a felépített ETO Parkban. Egyet sajnálok, de nagyon, hogy pont az átmeneti időszakban amikor se Stadion, se Park nem volt nem tudtam elutazni a fiúkkal, így nem láttam a MÁV DAC stadionját és bilétám sincs a meccsről. Egyenlőre így fest a győri jegysarok. Nem sok, nincs is minden szezonból, de sose lehet tudni, egyszer majd ráállok és pótlom a hiányosságokat.











hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése