2014. január 15., szerda

A "futball apraja"

Ilyen vagy hasonló bejegyzésem volt már az oldalon és akkor már kitárgyaltam, hogy Angliában nincs olyan falu vagy nagyobb intézmény ahol ne lenne pár kisebb-nagyobb sportpálya kialakítva. Most ismét pár ilyen kis pálya bemutatása következik az ország különböző pontjairól a helyi labdarúgás vonatkozásában.

Burford településén csak átutazóban voltunk, amikor a párom megpillantotta az Oxford Roadon kialakított helyi szent gyepet, így már tudtam visszafelé (ha nem lesz túl sötét) megállok egy percre és megörökítem az utókornak az ott található labdarúgó pályát. Ezen pillanat pár óra múlva el is jött és hazafelé jövet még csak nem is sötétedett, így volt időm és lehetőségem megállni és készíteni pár képet a gyepről. A környezet impozáns volt, hiszen egy hatalmas parkban terült el a játéktér, igaz a felfestés hiányzott, de a két kapu megfelelő támponttal szolgált a pálya beazonosítása kapcsán. Igaz ennél többet nem mutatott magából a Oxford Road Football Ground így amilyen gyorsan jöttünk, már mentünk is tovább.

Burford - Oxford Road Football Ground:

Cheltenhamban egy nagyobb régiség és egyéb portékákat áruló piac miatt érkeztünk még tavaly, egy őszi vasárnap reggel, de sportlétesítmények megtekintésében sem szenvedtem hiányt azon a napon. A kötelezők mellett a Whaddon Roadon még egy extrát is kaptam Fortunától egy szimpla kis labdarúgó pálya személyében, ami nekem sokszor többet ér mint a betervezett vizitek, lévén ezt a meglepetés szüli. Pont a helyi labdarúgók szentélyétől fordultam kifelé amikor kicsit lentebb megpillantottam az egyszerű, felfestett és kapukkal ellátott grundot, ami azért jóval szerényebb volt a pár perce látott stadionnál, de hát még is csak egy labdarúgó pálya volt, ami sokat jelent egy magamfajta "őrültnek". A környezet itt is impozáns volt, akár csak az előzőekben, de ennek ellenére fényképezni csak az átlagos dolgokat tudtam, azzal a nehézséggel, hogy itt a lemenő nap jelentősen hátráltatta a "munkám". Azért megoldottam a kérdést és egy újabb pályával gazdagodhatott a kelléktáram.

Cheltenham - Whaddon Road Football Ground:

A Colden Common Parkban a tavalyi évben keveredtem el és ha már ott jártam nem hagytam ki a helyi "sporterők" feltérképezését, amibe igen csak sok minden beletartozott. Ilyen volt a helyi Colden Common YFC hazai pályája, ami mondhatni egy nagy park, benne egy kis focipályával. Szerencsére itt már komolyabban készültek az esetlegesen felbukkanó grundhopperekre  és az öltöző illetve klubház falán ott díszelgett a csapat címere. Ennek ellenére itt sem tudtam sokkal többet fotózni mint az előző két helyen, mert itt meg a pálya volt épp áthelyezés alatt, ami nem volt nehéz ekkora területen.

Colden Common - Colden Common Park:


A Farnham Park hasonló az előző parkhoz, azaz egy hatalmas zöld terület, több pályával, így aki nézelődni akar az tud is Farnham Royal ezen sportolásra kialakított szegletében. Engem ezen a napon csak a labdarúgók érdekeltek, így a kialakított krikett és rögbi pályákról majd később szólók. A focipályán több csapat is be van jegyezve mint főbérlő, így a Phoenix Old Boys, a Taplow Boys és a Slough Town YFC. Ennek ellenére a játéktér eléggé szegényes, ezzel ellentétben a klubház viszont szépen rendben lévő épület volt, ahol láthatta is az érdeklődő, hogy kik is "bitorolják" a park ezen részét. A megfelelő számú és minőségű képek elkészítése után még szemrevételeztem a többi grundot is, majd befejeztem az aznapi "áldásos" tevékenységemet, mint teszem azt most is.

Farnham Royal - Farnham Park Football Ground I-IV:







Farnham Royal - Farnham Park Football Training Ground I-III:





hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése