2014. január 19., vasárnap

Brighton - Falmer Stadion

Anglia déli részén kocsikázva (Seaford és a fehér sziklák volt sok esetben a cél), már érdeklődve figyeltem a Falmer Stadion épülését, de a munkaterület miatt megközelíteni nem tudtam. Vártam tehát az átadásra, amire 2011-ben került sor. Igaz egy kicsit túlhúztam a várakozást és egészen 2013-ig nyújtottam a vizitet, lévén mindig volt valami fontosabb cél ami elsőbbséget élvezett, így két évig csak elkocsikáztam a szépen mutató stadion mellett. A tavalyi év aztán meghozta a nagy találkozást és lehajtva a főútról pár perc alatt a stadion parkolójában találtam magam. Innen gyalogszerrel és egy fényképezőgéppel felszerelve vágtam neki a közelebbi ismerkedésnek és beletellett vagy félórába míg szépen körbe cammogtam. Fotózni nem volt mit, mert az új reklámcsoda (American Express Community Stadion) szinte minden oldalról ugyanazt a modern alakzatot mutatja, így csak megszokásból próbáltam mind a négy oldalról megfelelő mennyiségű és minőségű képet készíteni. A változatosságot a ráközelítés, majd távolodás és a panoráma képek készítése adta illetve egy ponton a stadion belsejébe is beleshettem, de csak az új szentély egy kis szegletét kaphattam lencsevégre. A laza kis séta után még a parkoló tetejéről is sikerült pár értékelhető képpel gazdagítanom a gyűjteményemet, majd jöhetett a tengerpart és az önfeledt napozás! Szép, új, modern, de nem az én világom a Brighton & Hove Albion új otthona.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése