2014. január 19., vasárnap

Kempton Park

Egy újabb londoni vizit után hazafelé jövet "akadtam" bele a Kempton Park nevezetű lóverseny pályába, amely Sunbury-on-Thames városában található. Nagy figyelmet első körben nem szenteltem a létesítménynek, de a pálya mellett elhaladva két nagyobb lelátót is megpillantottam az útról, így jobbnak láttam betérni a parkolóba, ahol ekkor már rengeteg kocsi állt, így sejtettem, hogy "valami" futam lehet a versenypályán. Ez így is volt, de köszönhetően a lóversenyt elkerülő "huliganizmusnak" nagy ellenőrzés nem volt a parkolóban, sőt a beléptetésnél sem, így az a groteszk helyzet is előfordulhatott, hogy jegy nélkül szépen be tudtam sétálni a lelátóra. Ekkor még csak a háttérben volt nagy a nyüzsgés, így hamar feltűntem a biztonságiaknak, hiszen én elsősorban a tribünöket és a pályát fotóztam, majd mint aki jól végezte dolgát mentem is kifelé. Ekkor kérdeztek rá, hogy mit is csináltam én a lelátón? Nem hazudtam, elmondtam ki vagyok, mit csináltam, így mosolyogtak egy jót a rendezők, majd további jó fotózást kívántak nekem a jövőben is. Így került górcső alá a Kempton Park, melyet sikerült egyedi módon megörökítenem az utókornak!



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése