2014. január 14., kedd

Matricák - Budapest


A matricák, vagy ha úgy jobban tetszik a levonók gyűjtése soha nem volt az én asztalom, persze a debreceni darabokat ebből is elrakosgattam. Természetesen sokat feltapasztottam egy-egy túra alkalmával, így a kollekció soha nem volt állandó, sőt inkább fogyatkozott, mint nőt! Anno a fényképcserés, levelezős korszakból kaptam jó pár darabot innen-onnan, melyből a baráti táborok levonói egy külön erre a célra hitelesített felületre kerültek a DVSC matricákkal egyetemben, míg az "ellenségek" kellékei vagy a fiók aljára vagy egy elküldendő borítékban landoltak. Ez utóbbiak jártak jobban, hiszen a felragasztott darabok nagy része menthetetlenül odaveszett, így nagyon kevés levonóm maradt azokból az időkből. Persze pár különlegesség így is maradt, de sajnos nem elég. A most felkerülő budapesti csapatok matricáinak nagy része is inkább újkori mint régi, de most legalább már nem küldöm el őket mindenfelé, így húsz év alatt elértem, hogy most már nem csökken, hanem nő a kollekcióm ezen része is.

Elektromos SE Budapest:
Erzsébeti SMTK:

Budapest Honvéd FC:



Újpest FC:






Ferencvárosi TC:








hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése