2014. január 19., vasárnap

Hatvan - Népkerti Sporttelep

Tavaly nyáron tartottam egy kis hatvani vizitet és megfelelő támogató eszközök híján csaptam pár kört a városban mielőtt a Népkerti Sporttelepre ráakadtam. Már-már feladni kényszerültem a nagy találkozást, amikor valami isteni sugallatra jó irányba fordultam, jó helyen. Előtte még soha nem jártam a sportpályán, de még a városban sem, így teljesen idegen volt minden számomra. Vagy mégsem? A stadiont ugyanis ismertem képekről, de hát az még sem ugyanaz, mint amikor az ember egy meccset néz végig élőben a "megadott" pályán. A csapataink a kilencvenes évek elején találkoztak utoljára még az NB2-ben és azóta nem. Semmilyen téren. A mi csillagunk onnan felfelé ívelt, míg a hatvani foci megjárt pár osztályt és ugyan volt esélye felkapaszkodni a legjobbak közé, de végül nem jött össze. Ez a régmúlt, most térjünk át a tavalyi eseményekre, amikor a "véletlennek" köszönhetően csak megtaláltam a Városi Stadiont. A sporttelepen kisebb felújítások voltak ebben az időben, igaz nem a játéktéren vagy annak közvetlen környezetében, hanem az öltözők környékén. A telep nyitva találtatott, így rajtam kívül még pár futó, kutyasétáltató és fiával focizó apuka is bent tartózkodott. Külsőre elég lepukkantnak látszott a Népkert és részben az is volt. Omladozó beton, rendezetlen környezet, de legalább a korlátok és a kerítések "frissen" festettnek tűntek. Mivel nem volt akadályozó tényező kényelmesen körbe sétálhattam a stadionban és alaposan szemügyre vehettem az egyetlen komoly lelátót a hosszanti oldalon. A tervező osztály nem állította nehéz feladat elé a kivitelezőket, ugyanis csak egy 8-10 soros szimpla, betonlelátóról van szó, a megfelelő korlát és kerítés rendszerrel ellátva. Innen a centerpálya mögött lévő edzőpálya felé irányítottam a tekintetemet és készítettem pár felvételt arról is. Itt még kevesebb volt a "luxus". Csak a kapuk, a kimért pálya és két kispad mutatta, hogy itt bizony lehet labdarúgó meccseket is játszani és talán szoktak is. A "körsétám" után távoztam a sporttelepről, de nem Hatvanból, hiszen ekkor még hátra volt a Lokomotív Stadion megtekintése innen nem is olyan messze.

Népkerti Stadion:

Népkerti Stadion, Edzőpálya:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése