2018. július 20., péntek

Vizes Sport Klubok Angliából

A magyarországi kézilabda és labdarúgó helyszínek után evezzünk át Angliába, ahol pár vizes klub kerül fel most a blogra, vagy újonnan, vagy frissiben.
Az éppen ebben a hónapban zajló Royal Henley Regatta helyszínét csak nagyon kevés angolnak kell bemutatni, de azt hiszem, ha az Oxford - Cambridge evezős versenyről van szó, akkor a magyar ember is úgy kapja fel a fejét, hogy erről már bizony hallott valahol. Persze a két eseményt külön kell kezelni, de mind a kettőnek a város ad otthon, mint ahogy még tucatnyi evezős, hajós rendezvénynek. 
Innen nem messze, a River and Rowing Múzeummal szemben van a Henley Rowing Club központja, így amikor megtekintettük az evezősökről szóló kiállítást, a szemközti klubházról is csináltam pár felvételt. 
Milton Keynes környékén elég sűrűn megfordultam 2009 környékén és nem meglepő, de képeket is csináltam bőven a környékbeli sportegyesületekről. Viszont ebből az időből még adós vagyok egy vízi "sportos" klubbal, amely a Willen Lakeside Parkban állomásozik.
A Hillingdonban található Rusilip Lidonál is lassan tíz éve, pontosan 2009-ben jártam, és akkor készítettem pár kósza felvételt a tavon működő vizes sportegyesület központjáról.
Az innen nem messze található Rickmansworth Aquadrome-nál három évvel később jártam, és egy hosszabb séta keretében sikerült lencsevégre kapnom a klubházat.

Henley-on-Thames - Henley Royal Regatta:

Henley-on-Thames - Henley Rowing Club:

Rickmansworth - Rickmansworth Aquadrome:

London (Hillingdon) - Rusilip Lido:

Milton Keynes - Willen Lakeside Park:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése