2018. július 20., péntek

Jegy: DVSC Kézi 1990-1995

A gyűjteményem egy igen jelentős részét meccsjegyek alkotják és főleg a DVSC két csapatának találkozóiról származnak, amelyeket már a kezdet-kezdetén eltettem. Ezeknek egy részét már fel is tettem a blogra korábban, de aztán új szisztémát kezdtem el alkalmazni (miért is ne), és most elkezdtem újratölteni őket, plusz kapnak egy külön részt is (5 éves blokkokban) a képcsarnokban. Ennek köszönhetően, nem csak az aktuális bejegyzésben lesznek láthatóak, hanem a blog mellékletében is, állandó jelleggel. 
A mostani bejegyzés az 1990-1995-ös kézilabda időszakot öleli fel, amely elég hiányos, lévén én csak 1993-ben kezdtem el érdeklődni a DVSC meccseinek élőben való megtekintése iránt, és csak két évvel később lettem állandó résztvevője a meccseknek. A legkorábbi jegyemet egy igazi debreceni legendától kaptam, aki annak idején kint volt az osztrákoknál a Hollabrunn - DVSC kupameccsen, és bő 20 évvel később ráakadt a tikettre egy régen nyálazott poros könyv lapjai között. A rég elveszettnek hitt kincs megtalálása után, nem csak a sírásónak csillant fel a szeme, hanem nekem is, miután szólt, hogy nekem adná ezt, a szinte beszerezhetetlen ereklyét. Hálás köszönet ezért Cimpi! Ugyancsak nagy köszönettel és hálával tartozom Dihen Tibor barátomnak, akik felbecsülhetetlen kincseket adott át nekem pár évvel ezelőtt jó néhány nemzetközi és bajnoki meccsjegy formájában, ha ő nincs, akkor nem lenne itt mit bemutatni az 1991-1993-as esztendőkből, mint ahogy a következő két évet is jelentősen bővítette a tőle kapott biléták sokasága. Kettőjükön kívül még sokan segítettek az elmúlt több mint 25 esztendőben teljesebbé tenni a gyűjteményemet, amit igyekszem szépen sorban mindenkinek megköszönni, a megfelelő helyen és időben. Addig is egy általános köszönöm mindenkinek aki segített, tőlem, aki mindezt eltette, és archiválta!

1990-91

1991-92

1992-93




1993-94





1994-95



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése