2018. július 21., szombat

Vágóhíd utca: Bontás alatt II.

2013 nyarán otthon jártam, így kinéztem én is a Vágóhíd utcába, hogy talán még utoljára lássam a tribünt állni. Szerencsém volt, a bontási munkák itt nem haladtak olyan gyors ütemben mint a Nagyerdőn, így hiába dolgoztak már hónapok óta a területen, szerencsémre a központi lelátó még állt, és alig látszott, hogy elkezdték volna a munkát. Az egykori beton kanyar helyén szép sárga vadvirágmező állt, ami lehetett egy méter magas, ellenben az egykori pályán le volt kaszálva a fű, de nem a játék újbóli kialakítása, inkább pár marha téli takarmányozása lehetett a cél vele. Egy szónak is száz a vége, a látvány elszomorító volt, főleg úgy, hogy tudni lehetett itt bizony nem egy másik stadion fog épülni. 2013 júniusában végleg elbúcsúztam a Vágóhíd utcai stadion tribünjétől, mert tudtam, mire újra jövök, már nem lesz többé.

Debrecen
Vágóhíd utcai Stadion
Bontás Alatt 2013.06
 

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése