2018. július 21., szombat

Egyéb - Magyarország

A foci után térjünk át ismét olyan sportlétesítményekre, amelyek kevésbé "fotogének", azaz a sport iránt érdeklődök nagy része is, csak maximum megnézi, majd tovább is áll, egy-egy ilyen pálya vagy klub láttán. Ez alól csak azok lehetnek kivételek, akik teljesen elkötelezettek egy-egy sportág iránt, mert ugye nekik sokkal többet jelent egy műjég vagy éppen lovas ugrató pálya. A mostani bejegyzésben három helyszín, három teljesen különböző sportága kerül fel a blogra, tovább színesítve az oldal képanyagát.
Berettyóújfaluban tavaly csaptam egy kört, és a labdarúgópályák felkutatása során, a Morotva Ligeti Sport és Szabadidő Központban rátaláltam egy műjégpályára is, amely a sporttelep bejáratától kicsit messzebb esete, a műfüves labdarúgópálya végében. A kialakítása egyedi és szép volt, ráadásul stílusosan egy jegesmedve központi figurája állt a homlokzaton.
A Debrecen határában lévő Debreceni Lovasklub Egyesület a semmiből nőtte ki magát az elmúlt 15 évben, és ha a szüleim nem a környéken laknának, valószínűleg nem is tudnám, hogy van ilyen klub is a városban. Mivel tudtam róla, egy családi vizit alkalmával megálltam és készítettem pár képet magamnak és az utókornak.
A Gulyás Pál Kollégium strandröplabda pályájával is ugyanez volt a helyzet, egyszerűen nem tudtam, hogy van ilyen a suli területén. A bitumenes kispálya az ok, az látszik az utcafrontról, de az épületek és fák árnyékában megbúvó "homokozóról" én bizony nem tudtam, egészen 2017-ig.

Berettyóújfalu -  Morotva Ligeti Sport és Szabadidőpark:

Debrecen - Debreceni Lovasklub Egyesület:

Debrecen - Gulyás Pál Kollégium:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése