2018. július 20., péntek

Magyar edzőpályák

A stadionok melletti edzőpályákkal sokáig egyáltalán nem foglalkoztam, még 2007 után sem, amikor komolyabbra fordítottam a grundok megörökítését. Viszont végignézve a képarchívumomat két régi pályánál készített sorozatban is edzőpályákra akadtam. Az első a Váci Városi Stadion mellett lévő füves "mellékes", amelyről egy 1999-es részfelvételem van köszönhetően Deri barátomnak, és a Vácon rendezett Tatabánya - DVSC kupadöntőnek. Győrben 2002-ben esett meg ugyanez, csak itt kupameccs helyett bajnokit játszottunk, és az edzőpályák mellett elmasírozva, készült itt pár kép Deri jóvoltából, így ha nem is tökéletes kivitelben, de legalább ezekről is fennmaradt felvétel. Akkor még három füves edzőpályával rendelkezett az ETO Stadion, ami azóta eggyel bővült, de a régiek is teljesen átalakultak. Érden 2013-ban jártam és a stadion mellett egy füves és egy salakos edzőpályája is van a sporttelepnek, amelyekről hülye fejjel nem készítettem külön felvételeket, csak amolyan "ott is van egy pálya a fasoron túl" kattintás volt ez. Ugyanez volt a helyzet Balatonfűzfőn is, nem nagyon foglalkoztam a stadionnal párhuzamosan kialakított füves tréning mezővel, így sajnos csak egy mondvacsinált felvétellel lettem gazdagabb, de legalább maradt valami emlékem a 2013-as esztendőből.

Győr - ETO Stadion Edzőpályák 1-3 (2002)
Kép: Derencsényi István

Vác - Városi Stadion Edzőpálya (1999)
Kép: Derencsényi István

Balatonfűzfő - Városi Stadion Edzőpálya (2013)

Érd - Ercsi úti Sporttelep Edzőpálya (2013)

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése