2018. július 21., szombat

Idegen tollakkal - Vikár Béla utca


Egy debreceni salakos kispálya, amelynek létezéséről bevallom őszintén egészen a tavalyi esztendőig nem tudtam. Ekkor hívott ugyanis anyósom, hogy a Vikár Béla utcán jártak barátoknál, és a séta, beszélgetés, gyümölcsöskert megtekintése közben felfedezett egy rozsdás kaput és a mögötte lévő labdafogó hálót, amit gyorsan lencsevégre is kapott, gondolván, hogy ez bizony engem érdekelhet. Nem tévedett, engem bizony érdekelt, sőt, nagyon örültem neki, hogy egy majdnem teljesen elpusztult, egykori kispálya talán utolsó maradványait sikerült ezzel megőrizni. Az értesüléseim szerint ez lehetett az egykori Bőripari KTSZ salakos kézilabda pályája és amíg nem kapok ettől eltérő infót, addig így tekintek én is rá. A képekért köszönet Juhász Istvánnénak és Lovasi Ferencnek.
 

Debrecen - Vikár Béla utca:
Kép: Juhász Istvánné és Lovasi Ferenc

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése