2018. július 7., szombat

Oláh Gábor utca: 2007-2011


A stadion látogatói karrierem 2007-ben kezdődött, hisz jobb híján (spórolás gyanánt) ezzel mulattam az időt a szabadnapjaimon Londonban. Mivel megtetszett a stadionok felkutatásának és megörökítésének ezen módja, hazaérve Debrecenbe az első utam az Oláh Gábor utcára vezetett, hisz szemembe ötlött, hogy hiába jártam több mint tíz évig ezen lelátókra szurkolni, egyetlen egy saját felvételt sem készítettem korábban a pályáról. Innentől viszont minden második évben felkerestem a Nagyerdőt és 2009-ben, és 2011-ben is készítettem képanyagot. Igaz, nagy változás nem történt a stadionban ezen 5 év alatt, de minden egyes fényképezésnél sikerült valami új utat, valami más szöget találnom a pálya megörökítésére, így több tucatnyi felvétellel lettem gazdagabb.


Debrecen - Oláh Gábor utcai Stadion

2007

2009

2011

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése