2018. július 21., szombat

Jegy: DVSC Kézi 1995-1996

Az 1995-96 -os szezontól kezdtem el rendszeresen DVSC meccsre járni, ami nálam egyet jelentett a labdarúgók és a kézilabda csapat találkozóinak látogatásával. Ráadásul egyből ultrának képzeltem maga, így ahová tudta  mentem a srácokkal és a lányokkal. A jegyeket már ekkor is eltettem, de bolond fejjel, a spirálfüzetbe írt meccsnaplóm aktuális bejegyzései után szépen beragasztgattam őket, amely később nagy gondot okozott a biléták megőrzése tekintetében. Sajnos ebből az időszakból kevés jegyem maradt fent, ami több dolognak volt köszönhető. Az első, a már említett ragasztgatás, ami miatt több jegyem egyszerűen használhatatlanná vált. A másik, hogy pénz híján sokszor csak kezdés után érkeztem a sportcsarnokhoz, majd amikor a rendezőbácsik megunták a pofámat a bejáratnál, szépen beengedtek, így mondhatni jegy nélkül mehettem be. Idegenben gyakran a klub könyörült meg rajtunk, és ha már elutaztunk bevittek minket a vendégbe. Ezen dolgok akkor nagyon jól jöttek, de kétségtelen, a jegygyűjtögetési szempontból nem volt éppen előnyös, persze akkor még (és azóta sincs ez másképp) a meccs jobban érdekelt mint egy papír fecnik, de az is igaz, hogy a kettő együtt ad igazi emléket. Az 1995-96-os szezonból főleg a nemzetközi meccsjegyeim vannak meg, abból az egyszerű okból kifolyólag, hogy ezekre a meccsekre nehezebb volt bliccelni, de a mérkőzéseket meg mindenki látni akarta, így a biztonság kedvéért mindenki vett jegyet. A saját darabjaim mellett ebből az időszakból Dihen Tibi és Csapó Sanyi barátom rám bízott ereklyéi is sokat segítettek a hiánypótlásban, de azért még így is jókora lyuk van a kollekciómban ebből az időszakból.

DVSC Kézilabda

1995 - 1996
 










hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése