2016. augusztus 5., péntek

Wycombe High School




High Wycombe városában egy nagyobb stadion található, amelyet a helyi Wanderers birtokol és miután azt meglátogattam eljött az idő arra, hogy a kisebb sportpályákat is szemrevételezzem. Sajnos labdarúgás ügyileg elég rosszul van eleresztve a város, van ugyan több nagy mező, ahol 7-8 pálya is ki van alakítva, de az nem az igazi. Iskolából is van jó pár és mint Angliában szokás, minden sulihoz tartozik egy kisebb-nagyobb sporttelep, az se számít, hogy általános, közép vagy főiskoláról beszélünk. Sajnos ezek többsége csak nehezen látogatható a magamfajta fanatikusnak, ami nagy kár, mert olykor kisebb lelátók, klubépületek és remekül üzemelő sportegyesületek tartoznak ezekhez a pályákhoz és természetesen az iskolákhoz. A Wycome High School sporttelepével is csak félig voltam szerencsés, ugyanis a műfüves pályát simán le tudtam fotózni, de a szimpla labdarúgópályánál egy több méteres sövény állta az utam, így ez bárhonnan is nézzük csak félsikernek számít. Ebben az időben még megpróbáltam eljutni, bejutni minden egyes pályához, de azóta megtanultam, hogy az iskolai pályákat jobb hanyagolni, mert több a csalódás, mint az igazi élmény, így csak oda megyek, amely tárva-nyitva van mindenki számára és nem kell külön engedély a belépéshez. Ebből viszont elég kevés van az angol "oktatási" rendszerben.


High Wycombe - Wycombe High School Grounds
 



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése