2016. augusztus 5., péntek

Matricák - Dunaújváros



A Debrecen - Dunaújváros lassan két évtizede tartó barátság ellenére nem vagyok jól eleresztve kohász levonókkal. Anno, amikor megismerkedett a két fél, kaptam pár darabot az akkori vezetőktől, de hülye (gyerek) fejjel szépen felragasztgattam őket a szobám ajtajára, hogy mindenki lássa. Ebből az időszakból csak a Dunaferr jégkorong matricát sikerült valahogy megmentenem, valószínűleg azért maradhatott meg, mert nem ragasztottam ki és elcserélni se tudtam az egyszerű mivolta miatt. Abban az időben is inkább az ultra és szurkolói matricákat keresték a gyűjtők, mint manapság. Mint írtam, én akkor még nem voltam nagy rajongója ezen kellékeknek, így a legtöbbet elcseréltem képekre, vagy elragasztgattam őket. A jégkorong matricán kívül a másik négy Red Alert levonót néhány ezzel foglalkozó debreceni barátnak köszönhetem, akik egyszerűen nekem adták a feleslegessé váló darabjaikat. Köszönet nekik érte, hiszen így nem teljesen üres a kispolc ezen szeglete.









hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése